το Εργολαβιστάν δείχνει τα δόντια του

0
γράφει ο Νίκος Β.

Φόβος και τρόμος για τους οδηγούς... ο δωδέκατος σταθμός διοδίων μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης είναι γεγονός. Στο 216 χιλιόμετρο εγκαινιάστηκαν τα φρέσκα διόδια της κοινοπραξίας Κεντρική Οδός που στην σπουδή της να κατασκευάσει την παράκαμψη Στυλίδας -Καραβόμυλου, παρέλειψε άλλες υποχρεώσεις της όπως:

-Την κατασκευή του παραδρόμου Μώλου - Αγίας Τριάδος όπου για να αποφύγεις τα διόδια πρέπει να διανύσεις 5 χιλιόμετρα επί χωματόδρομου (!) χωρίς την παραμικρή σήμανση, μοναδικό φαινόμενο στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους.
-Την ανάδειξη του μνημείου του Αθανάσιου Διάκου στην Αλαμάνα, δείτε και την παλαιότερη ανάρτηση που βρίσκεται το μνημείο του Α. Διάκου;

Θα σταματήσουν άραγε εδώ οι εργολάβοι ή θα κατασκευάσουν και τον γρουσούζικο δέκατο τρίτο σταθμό διοδίων ανάμεσα στην πρωτεύουσα και την συμπρωτεύουσα; H χώρα μας διαθέτει τους μοναδικούς αυτοκινητόδρομους που "κρατούν ξύπνιους" τους οδηγούς των αυτοκινήτων με τα αλεπάλληλα μετωπικά διόδια. Αυτό επιτυγχάνεται υποχρεώνοντας τα αυτοκίνητα να σταματούν κάθε είκοσι λεπτά κατά μέσο όρο για να να πληρώσουν τον / την συμπαθή ταμία που θα τους καλωσορίσει και θα τους ξεπροβοδίσει με τις τετριμμένες ευχές "καλό ταξίδι, καλό δρόμο". Το προνόμιο αυτό έχουν ακόμα οι οδηγοί που περνούν τα σύνορα των Ευζώνων και συνεχίζουν να οδηγούν βόρεια μέσα στο κρατίδιο της Βαρδαρίας (φύρομ). Ακόμη και η "φτωχή' Σερβία βορειότερα έχει εφαρμόσει το ευρωπαϊκό σύστημα της πληρωμής διοδίων ανάλογα με την διανυθείσα απόσταση, στις εξόδους του αυτοκινητοδρόμου. Είναι ή όχι υποχρέωση της Ελλάδας ως χώρα της ΕΕ να εφαρμόσει το δίκαιο αυτό σύστημα πληρωμής διοδίων που ισχύει στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες; Γιατί αντί να εφαρμοστεί το αυτονόητο εξακολουθούν οι εργολάβοι να χτίζουν πλευρικά διόδια μόνο και μόνο για να αποτρέπουν τους Έλληνες οδηγούς να χρησιμοποιούν τους παραδρόμους; Γιατί δεν φροντίζουν οι εργολάβοι να αναβαθμίσουν την ποιότητα των παραδρόμων οι οποίοι είναι άθλιας κατάστασης με λακούβες και ανύπαρκτο φωτισμό; Η απάντηση είναι γιατί βρίσκουν και τα κάνουν! Αποσκοπούν στο να εισπράττουν μεγάλα ποσά από τις μετακινήσεις των οδηγών στις τοπικές κοινωνίες ακόμα και για σύντομες αποστάσεις των 20 - 50 χιλιομέτρων όπου η χρήση του παράλληλου δικτύου είναι παρακινδυνευμένη και χρονοβόρα. 

Το Εργολαβιστάν δηλαδή το σύγχρονο ελλαδικό κράτος, αύξησε το κόστος των διοδίων αφού πρώτα μας διαβεβαιώσε πως θα γίνουν μειώσεις (!), κάτι που αδιάντροπα έγινε την Λαμπρή του 2011 εκ στόματος του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ της τότε συγκυβέρνησης Βορίδη. Αυτό φυσικά δεν συνέβη ποτέ, αντιθέτως οι τιμές παρέμειναν ίδιες και τον Δεκέμβριο του 2013 με τους 3 πρώτους βουλευτές της Χρυσής Αυγής προφυλακισμένους, το αντισυνταγματικό κράτος πέρασε στην βουλή νομοσχέδιο με πλειοψηφία μόλις 148 βουλευτών, για την επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων και συγχρόνως την αύξηση του κόστους διοδίων! Νωρίτερα από τον Σεπτέμβριο του 2011 ξεκίνησα την προσωπική μου αντίσταση στο ελλαδικό ψευδοκράτος και τους διαπλεκόμενους εργολάβους υποβολείς του. Τότε ξεχείλισε μέσα μου η οργή από την αδικαιολόγητη αύξηση διοδίων για την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων που οι φορολογούμενοι έχουμε πληρώσει πολλάκις στο κράτος και τα τελευταία χρόνια στους εργολάβους. 

Έως τότε απέφευγα τους σταθμούς διοδίων καθ'όλη την διαδρομή Αθήνας - Θεσσαλονίκης οδηγώντας το ΙΧ μου από τους παραδρόμους, εκτός από τα διόδια της Πελασγίας όπου δεν υπήρχε καθόλου τέτοια δυνατότητα! Αυτό μου στοίχιζε σε χρόνο και κίνδυνο ιδιαίτερα το βράδυ, όμως είχα την ικανοποίηση πως εξοικονομούσα χρήματα αφού ήμουν υποχρεωμένος να ταξιδεύω τακτικά για επαγγελματικούς λόγους. Ομολογώ πως είχα γίνει ειδικός γνωρίζοντας ακριβώς που να ακριβώς να εξέλθω και που να ξαναμπώ στον αυτοκινητόδρομο αποφεύγοντας νομότυπα τα αντιπαθητικά διόδια των εργολάβων. Σύντροφός μου στο ιδιότυπο αυτό "παράλληλο" ταξίδι ήταν η ανάμνηση των 5 σταθμών διοδίων και των 10 € συνολικά που μου στοίχιζε η απλή μετάβαση Αθήνα - Θεσσαλονίκη λίγα μόλις χρόνια παλαιότερα, παλιές καλές εποχές. Το κίνημα "δεν πληρώνω" και οι θαρραλέοι οδηγοί που σήκωναν προκλητικά τις μπάρες των διοδίων δεν με παρέσυρε, αφού δίσταζα να προβώ σε τέτοια πρόδηλα παράτυπη ενέργεια μπροστά στον ταμία και ιδιαίτερα φοβόμουν μην προκαλέσω ζημιά στον εξοπλισμό ή στο ίδιο το αυτοκίνητό μου. Από τον Σεπτέμβριο του 2011 όμως και το νόμο της συγκυβέρνησης Παπαδήμου για την ποινικοποίηση της "μη καταβολής διοδίου", ξεπέρασα τις συστολές μου και εφήρμοσα το δίκαιο που παρακάμπτει την αδικία της μπάρας χωρίς να κατεβαίνω για να την ανατρέψω, με την μέθοδο του "βαγονιού". 

Μετά από τόσα χρόνια στην παρατυπία, ακόμη αισθάνομαι ανασφάλεια όταν περνώ τα διόδια παράτυπα, αλλά και ανησυχία μήπως μου έρθει κάποιο τεράστιο μαζεμένο πρόστιμο ή και κάτι χειρότερο. Συνειδητά όμως αρνούμαι να πληρώσω τα διόδια της κοροϊδίας που επέβαλλε η ολιγαρχία του εργολαβικού κοινοβουλευτισμού στην Ελλάδα. Μέρα με την μέρα, χρόνο με τον χρόνο, οι αυτοκινητόδρομοι κατασκευάζονται με ρυθμό χελώνας στην φουκαριάρα χώρα μας. Αντίθετα κατασκευάζονται με καταιγιστικό ρυθμό νέοι σταθμοί μετωπικών και πλευρικών διοδίων που αυξάνουν το κόστος της χρήσης των αυτοκινητοδρόμων. Απομένει πλέον να δούμε σταθμούς διοδίων στα νησιά του Αιγαίου και στην Κύπρο! 

Οι σταθμοί διοδίων είναι τα σύμβολα εξαπάτησης του Έλληνα πολίτη, που ο αρχαιολόγος του μέλλοντος σίγουρα θα ανακαλύψει αφού είναι έτσι κατασκευασμένα για να αντέξουν στον χρόνο. Εκτός και εάν η εθνική κυβέρνηση την οποία όλοι μας προσμένουμε τα ανακυκλώσει πριν αυτά σκουριάσουν και αντικατασταθούν από καινούργια. Έως τότε το Εργολαβιστάν θα συνεχίσει να δείχνει τα δόντια του!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...