ξεκαθάρισμα λογαριασμών με το καθεστώς

0
γράφει ο Νίκος Β.


Επιθυμώ να είμαι Εργαζόμενος Έλληνας Πολίτης σε μία ευνομούμενη Πολιτεία.

Σε πείσμα της καθεστωτικής προπαγάνδας αρνούμαι να γίνω ένα από τα παρακάτω:

-Πολιτευόμενος Εργάτης στην κοινωνία της ταξικής αντιπαλότητας, όπως κυρήττει η μαρξιστική αριστερά.
-Αστός Δημοκράτης στην κοινωνία της εικονικής ισότητας, όπως επιτάσσει ο κοινοβουλευτισμός, εργαλείο της παγκοσμιοποίησης.
-Φορολογούμενος Υπήκοος στην κοινωνία της ελεύθερης αγοράς, όπως επιτάσσει ο ολιγαρχικός φιλελευθερισμός.

Ασφαλώς δεν αρκεί να αυτοπροσδιοριστώ ως εργαζόμενος πολίτης. Η προϋπόθεση για να συμβεί αυτό είναι να υπάρξει η ευνομούμενη Πολιτεία. Έως τότε αγωνίζομαι με τις δυνάμεις μου για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός στην πατρίδα μου την Ελλάδα. Έως τότε προσπαθώ να είμαι νομοταγής, όχι όμως και νομιμόφρων απέναντι στην χούντα του μνημονίου.


Είπα και ελάλησα και αμαρτίαν ουκ έχω

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...