βρέθηκε ψευδομάρτυρας σε τιμή ευκαιρίας

0
Αλιεύσαμε μία φοβερή επιστολή που σίγουρα ενδιαφέρει τον Έλληνα πρωθυπουργό και πρόσφατα πρόεδρο της ενωμένης ευρώπης, Αντωνάκη Μπενάκη-Βγενάκη!




"Καλή χρονιά στην αντιφά λαμπ!
 Είμαι 22χρονος γκέϊ και πρώην μέλος της ΧΑ για έξι μήνες περίπου. Τους προσέγγισα επειδή γούσταρα περιπέτεια με γυμνασμένους άνδρες και όχι από ιδεολογική ταύτιση. Πριν δύο εβδομάδες όμως αποκαλύφθηκαν τα κίνητρά μου και με διέγραψαν με απειλές κατά της ζωής μου, εν ολίγοις την γλίτωσα πολύ φθηνά με λίγα σκαμπίλια...όμως φρίκαρα χρονιάρες ημέρες που είναι! Ευθέως θα ήθελα να ρωτήσω την οργάνωσή σας αντιφά λαμπ εάν δέχεστε άτομα με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό χωρίς αναστολές για το παρελθόν τους και κατά πόσο μπορώ να συνάψω σχέση με συντρόφους σας που μοιραζόμαστε την ιδιαιτερότητα αυτή. Επειδή φαίνεστε πραγματικοί και άφοβοι επαναστάτες, πείτε μου ευθέως εάν δέχεστε στην αντιφά λαμπ επαναστάτες «του κώλου» όπως είμαι εγώ. Θα μπορούσα να φανώ ιδιαίτερα χρήσιμος στην πάταξη της ΧΑ και επιπλέον χάρις στην ευαίσθητή μου φύση, είμαι ικανότατος ζωγράφος με ειδικότητα στα γκράφιτι και γενικά στο μουτζούρωμα τοίχων.

Παρακαλώ απαντήστε μου το συντομότερο δυνατόν, δεν σας κρύβω πως ανυπομονώ να ενταχθώ στον αναρχικό χώρο και πως έχω στείλει το βιογραφικό μου και σε άλλες αναρχικές και αντιφασιστικές οργανώσεις και ιστολόγια. Έως σήμερα έχω απευθυνθεί και σε άλλες αντιφά, όπως και  στην αντιφά σορ, επίσημη οργάνωση του Σόρος στην Ελλάδα. Σύντομα ίσως γνωριστώ μαζί τους και προετοιμάζομαι να περάσω τις δοκιμασίες κατάταξης ξέρετε, τσελεμεντές αναρχικού, ταλμούδ, πρωτόκολλα σιών, ισλάμ για αρχάριους, κ.α. Επίσης επειδή δεν είμαι εξοικειωμένος με την αναρχία, θα ήθελα να με φέρετε σε επαφή με τον ιδεολογικό εκπρόσωπο της αναρχίας στο κοινοβούλιο, κάποια συνιστώσα του Σύριζα, ή ακόμα και με τον ίδιο τον Αλέξη...διαχρονικό μου πόθο δεν σας κρύβω. Με κίνδυνο να χαρακτηρισθώ ρατσιστής, σημειώστε μόνο πως δεν επιθυμώ τους, Πάκι και άλλους σοκολατένιους και κίτρινους συντρόφους από Ασία. Δεν έχω κανένα πρόβλημα όμως με τους αφρικανούς συντρόφους, εκτός της βόρειας Αφρικής που γυφτοφέρνουν, τις αραβόφατσες δηλαδή.

Διαθέτω μεγάλο σπίτι, κληρονομιά από τον θείο μου πρώην βουλευτή της ΝΔ στα βόρεια προάστια και μπορώ να φιλοξενήσω συντρόφους μετανάστες που εργάζονται στα φανάρια των γύρω περιοχών, έως 4 το πολύ, για υγειονομικούς λόγους. Επίσης διαθέτω δορυφορική τηλεόραση με τα περισσότερα αφρικανικά κανάλια και φυσικά όλα τα τσοντοκάναλα, τα ορίτζιναλ όχι τα πορνοκάναλα που έλεγε και ο πρώην αρχηγός μου. Για ευνόητους λόγους επιθυμώ να διατηρήσω την ανωνυμία μου, εάν όμως απαντήσετε θετικά στην επιστολή μου θα ήθελα να σας επισκεφθώ για να γνωριστούμε από κοντά και να συνεισφέρω και οικονομικά στον αγώνα της αντιφά λαμπ, αφού δεν αντιμετωπίζω οικονομικό πρόβλημα όπως άλλοι σύντροφοι σοσιαλιστές (κκε, πασόκ, δημάρ) ή αντιφασίστες ιδεολόγοι της εργατικής τάξης.

Συντροφικά, ένας υποψήφιος αντιφά 2014"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...