μην επισκευάσετε εκεί τον υπολογιστή σας

0
Εάν πρόκειται να επισκευάστε σύντομα τον υπολογιστή σας προτείνω να μην συνεργαστείτε με το κατάστημα επισκευής υπολογιστών με την επωνυμία PCHELPNOW στην οδό Ν.Πλαστήρα 54 στο Αιγάλεω. Η δική μου εμπειρία για την επισκευή του laptop δεκαετίας ήταν ατελής και πανάκριβη, αφού για καθάρισμα, αλλαγή ανεμιστήρα, έλεγχο wifi, ποντικιού και φορμάτ πλήρωσα 100 € (χωρίς απόδειξη).


Η πρώτη τηλεφωνική επαφή ήταν θετική όπως και η περισυλλογή του υπολογιστή από τον χώρο μου. Το αποτέλεσμα όμως ήταν φτωχό. Παρόλο που επιδιορθώθηκε η λειτουργία του wifi και εν μέρει ο θόρυβος του ανεμιστήρα, δεν κατάφεραν να επισκευάσουν το ενσωματωμένο ποντίκι. 
Το χειρότερο όμως ήταν πως η ταχύτητα του υπολογιστή παρέμεινε αργή παρόλο το φορμάτ, γεγονός που εκ των υστέρων δεν δικαίωσε το σκεπτικό μου για επιδιόρθωση. Αντίθετα μάλλον συνέφερε η αγορά νέου laptop.

Άσχημη εντύπωση προκάλεσε η αδιαλλαξία της επιχείρησης να διαπραγματευτεί την χρέωση αφότου είχα παραδώσει τον υπολογιστή για επισκευή και είχαν αρχίσει ήδη την επέμβαση στο μηχάνημα. Το κατάστημα μου σύστησαν συνεργάτες μου, αλλά ούτε και η σύσταση αυτή επηρέασε την τιμολογιακή τους πολιτική. Προτείνω την επωνυμία PCHELPOUT για την επιχείρηση.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...