κορυφαίες ατάκες του 2013

0

Φετινό ξέσπασμα ματατζή σε διαδηλωτή στην βουλή:     
"Για ποιόν λόγο να χάσω την δουλειά μου;;;;; Γιατί να παρακούσω εντολές και μετά να με στείλουν στο απόσπασμα για εσχάτη προδοσία; Για σένα τον Ελληναρά που δεν ήξερες να ψηφίζεις όλα αυτά τα χρόνια; Γιατί ρε να φταίω πάντα εγώ;

Ακόμα και πριν από λίγους μήνες τους ίδιους πήγες και ψήφισες ρε δημοκράτη του κώλου και τώρα μου ζητάς να το παίξεις αγωνιστής στις δικές μου τις πλάτες επειδή δεν ήξερες να ψηφίζεις; Ασχολιόσουν προεκλογικά με τις δίκαιες σφαλιάρες του Ηλία στο κοπροκομματόσκυλα και τους έλεγες φασίστες ψηφίζοντας τους δημοκράτες και τώρα μου ζητάς να κάνω πέρα; Ε λοιπόν όχι! Ποτέ δεν θα κάνω πίσω! Όσο με πληρώνουν ακόμα και δέκα ευρώ, εκεί μπροστά στο μπουρδέλο την βουλή θα κάθομαι να την φυλάω! Όχι γαι τα λεφτά...Για να μαθεις άλλη φορά να ψηφίζεις Ελληναρά μου...
Μέχρι πρίν λίγους μήνες λέγαμε....άντε.....δεν ήξεραν και ψήφισαν τον χαζογιωργάκη...
σκεφτόμουν πως έχουν ένα μικρό δίκαιο....σας άφηνα ....δεν έκανα συλλήψεις....
Τώρα; Τώρα δε δικαιολογείσαι να λές δεν ήξερα! Τώρα καμμία λύπηση! Τα νόμιμα! 

Συλλήψεις και ξύλο για να καταλάβεις καλά τις επιλογές σου Ελληναρά μου! 
Φάε ξύλο και ανέχεια για να νίωσεις καλα στο πετσί σου τη δημοκρατία σου και τις επιλογές σου Ελληναρά μου δημοκράτη της πούτσας! Η λαϊκή εντολή της δημοκρατίας είναι νωπή ακόμα! 
Εσύ τους ψήφισες και εγώ φυλάω τις επιλογές σου!"



Τούρκογλου και Σαμαρά, του γάμου τα κουφέτα σας ήτανε πικρά...






    O Τσίπρας είναι ο μόνος πολιτικός που μπορεί να λύσει το πρόβλημα της παράνομης μετανάστευσης: Θα κάνει όλους τους λαθρομετανάστες νόμιμους...





    Ο Αλέξης προτιμάει να τα δώσει αλλού, σε ξενόφερτους, απάτσι, μάο μάο, ζουλού...






    Βγάλε έξω απόψε τα τανκς βρε λοκατζή και στόλισέ τα όμορφα ημέρα γιορτινή,      
    πολιτικοί και στρατηγοί το έθνος έχουν πνίξει, το κράτος παρακράτησε στρατός να δώσει λύση...
    Ευχαριστούμε τους "εθνικούς" εργολάβους που μας θυμίζουν πως οι "εθνικές" οδοί ανήκουν μόνο σε εκείνους...










    Δεν έπρεπε να ρίξεις νερό πάνω στη Δούρου, καλύτερα τσουνάμι κι αυγά στην Κουμουνδούρου...








    Καπιταλισμός και κομμουνισμός, είναι τα αδέλφια, μπαμπάς ο σιωνισμός...






    Τι θα ψηφίσεις στις δημοτικές εκλογές του 2014 στην Αθήνα; Πάντως Αλ-Καμίν δεν θα ψηφίσω.  
    Αντώνης Σαμαράς 2013: Why φάει;














    Συνωμοσία των Κηφήνων της Μαμάς:
    Κάτω τα ξερά σας από την βίλα του μπαμπά μου!!!

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
    Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...