Έλληνα μην το βάζεις κάτω!

0


γράφει ο Νίκος Β.

Επιλέγω να μην το βάλω κάτω. 
Προτιμώ να παρελάσω υπερήφανα μπροστά στους «δημοκρατικούς άρχοντες» ή σωστότερα τύραννους δυνάστες, αντί να υποστείλω την ελληνική σημαία. Έχω προ πολλού υποβιβαστεί σε χαμηλότερη «οικονομική κατηγορία» και σήμερα «παίζω μπάλα» στην Α’ Νεοπτωχική, ενώ προέρχομαι από την Γ’ Μεσοαστική. Βλέπω καθημερινά τους όρους «δημοκρατία και πρόοδος» να τους καπηλεύονται οι αρνησιπάτριδες κρατικοί και παρακρατικοί λειτουργοί του πολιτεύματος. 



Ακούω μονότονα εδώ και χρόνια από τα μεγάφωνα των σχολικών παρελάσεων της 28ης Οκτωβρίου την φαμφάρα, πως οι Έλληνες το 1940 πολέμησαν εναντίον του φασισμού για την δημοκρατία και όχι για το έθνος ή την πατρίδα! Ας μου πει κάποιος πως γίνεται το ελληνικό καθεστώς του Ιωάννη Μεταξά να αποκαλείται φασιστικό ενώ πολέμησε εναντίον του ιταλικού και γερμανικού φασισμού... Αποδεικνύεται λοιπόν πως ο εθνικισμός δεν είναι διεθνιστική ιδεολογία όπως ο κομμουνισμός και δεν εξαπλώνεται από χώρα σε χώρα.  Αντιθέτως ο εθνικισμός της μιάς χώρας αντιμάχεται τον εθνικισμό της άλλης χώρας, αν τα γεωστρατηγικά συμφέροντα δύο χωρών αντιπαρατεθούν.

Μπορεί να άδειασαν από ευρώ οι τσέπες μου, όμως δεν εξαντλήθηκαν ακόμα οι ψυχικές και σωματικές μου δυνάμεις. Ίσως είναι καλύτερα που μου λείπουν τα χρήματα επειδή αισθάνομαι περισσότερο αδέσμευτος από εξαρτήσεις κάθε είδους. Μπορεί να πλησιάζω τα 43 μου, όμως δεν αισθάνομαι μεσήλικας, νιώθω πως είμαι ξαλαφρωμένος και οργισμένος, ώριμος για να διεκδικήσω το αυτονόητο. Ναι, προτιμώ να ντυθώ στρατιώτης εκ νέου αν και το ελλαδικό κράτος απαξίωσε την εφεδρεία και την αναγκαιότητά της. Αυτό το κράτος του αντιφασισμού και του ειρηνισμού ενοχλείται από τους μεσήλικες στρατιώτες που είναι πρόθυμοι να κρατήσουν το όπλο της ελληνικής τιμής, επειδή οι μεσήλικες αυτοί είναι οι ώριμοι πατριώτες που λαχταρούν να πολεμήσουν για την εθνική ιδέα, εναντίον όλων των ξένων επίβουλων της πατρίδας μας. Έλαχε λοιπόν σε εμάς τους μεσήλικες «εραστές της στρατιωτικής εφεδρείας» να είμαστε και οι πλέον μάχιμοι και ωφέλιμοι πολιτικοί στρατιώτες σήμερα στον καιρό του απροκάλυπτου ξεπουλήματος της Ελλάδας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...